
Informatika pro život v 21. století
Výukový program Informatika I mění způsob výuky a přináší atraktivní nástroj pro pedagogy, který umožňuje vyučovat informatiku zábavně a v souvislostech.
15 interaktivních prezentací
100+ digitálních testů a cvičení
36 vyučovacích hodin pro 2. stupeň ZŠ
Cíl programu
Informatika I reaguje na potřebu změny obsahu, formy a přístupu k výuce tohoto předmětu. Tento výukový program je základním stavebním prvkem, který bude postupně rozvíjen.
Zaměřili jsme se na nejaktuálnější témata, která reflektují potřebné dovednosti pro život v 21. století, proto klademe důraz na rozvoj digitálních kompetencí, kritického myšlení, kreativitu a seberealizaci.
Cílem je nadchnout a motivovat žáky k rozvoji těchto kompetencí a zároveň přinést pedagogům revoluční nástroj pro jejich práci.
Výukový program je v souladu s poslední aktualizací RVP (leden 2021).
Příklady témat
- digitální technologie
- komunikace
- data a informace
- multimédia
- Internet
- šifrování
- kódování
- zásady prezentace
Reference škol

Mgr. Bc. Iva Špičková
ZŠ Bratislavská,
Nové možnosti výuky na dálku s širokou možností zadávání testů, procvičování a domácích úkolů s automatickým vyhodnocením. Pěkné zpracování výukových lekcí a snadné ovládání, umožňuje učiteli efektivnější využití času při přípravě a vedení hodiny. Pro žáky a učitele velmi přínosné.

Mgr. Jana Vlková
ZŠ Písnická,
Program Informatika I používáme ve výuce informatiky i nyní, v době uzavření škol, kdy mohu spravovat výuku on-line. Obzvlášť výklad tématu kódování byl zajímavý a dobře podaný. Bavilo to nejen žáky, ale i mě a to se IT věnuji profesně.

Mgr. Krtičková Vendula
ZŠ Prokopa Holého,
Děkujeme za přístup IT podpory. Získali jsme veškeré informace jak založit třídy a exportovat do nich žáky. Paní specialistka nám byla k dispozici radou, ochotně vysvětlila, jak zadávat domácí úkoly žáků.

Ing. Jánská Jitka
ZŠ Bílá cesta,
Program Informatika I děti baví, díky jednoduchosti textu i grafice, která je zde použita. V době on-line výuky jsme již s kolegyní využili i připravené úkoly, které jsme postupně žákům zadávaly. Myslím, že takové úkoly děti motivovaly a také dost bavily.

Mgr. Lukáš Kačer
6.ZŠ,
Po obsahové stránce jsou témata nejen vyvážená, ale přináší velkou podporu pro učitele. Každý si může najít svou část, kterou využije a nemusí trávit hodiny a hodiny tvorbou vlastních elektronických učebnic.